2017. szeptember 13., szerda

14.rész

Bocsi a késésért, hogy most tudom hozni az újabb részt. Megpróbálom triplázni majd a részeket. Remélem az eddigi részek tetszetek nektek. További jó olvasást hozzá.

1 héttel később

Edward
         Mindenki az esküvőre készül. Boldogok vagyunk, mert Percyék lassan összeházasodnak. Nekem is itt van életem szerelme Alicia. Lassan kész nő lesz, ahogy kis Isabella is. Ők a legjobb barátnők lettek az elmúlt 3 hónapban. Gondolataimból Alicia szakított ki.
-               Edward jó, hogy megtaláltalak.
-                Baj van kicsim?- kérdeztem ijedten tőle.
-               Nincs. De Isa beszélni akar veled.
-              Miről? – furcsa, hogy velem akar beszélni. De vajon miről?
-              Nem tudom.

-             Akkor induljunk. – mondtam. Normál tempóba mentünk és odaértünk Bella dolgozószobájához. Kopogtam és egy szabad után beléptünk.

 Isabella dolgozó szibája

-          Örülök, hogy itt vagytok, mert valamit mondanom kell. – kezdet bele Bella.
-          Miről lenne szó?
-          Itt az ideje Edward, hogy elfoglald a jogos helyed. – ahogy mondta bennem úgy hűlt meg a vér. Én, mint uralkodó?
-          Hogy érted ezt? – kérdezte Alicia.
-          Úgy értem, hogy itt az ideje, hogy kormányozd a népedet. A Masen és Morgan birodalmat kell irányítani. Előkészítettem mindent.
-          Na de… - kezdtünk tiltakozni, de belénk fojtotta a szót is.
-          Nézzétek, kezdek belefáradni a kormányzásokba. Ezért mondom Edward, hogy el kell elfoglalnod a jogos helyedet. Már elmondtam a népnek, hogy lemondok a birodalom kormányzásáról cserében elfogadják, hogy te legyél az uralkodó. Kezdetben segíteni fogok.
-          Köszönöm. – mondtam.
-          Ne köszönd. Apádnak és anyádnak tett ígéretét tartottam be.
-          Értem. – motyogtam. – Mikor foglalom el a trónt?
-          4 hét múlva lesz a koronázás. Minden meg van szervezve. Kormányozd a népet igazságosan, ahogy a szüleid tették.
-          Isa én leszek Edward felesége? – kérdezte érdeklődve a szerelmem.
-          Igen Alicia és a szüleid az áldásukat adják. Ha megbocsájtotok, de nekem van még papír munkám. – kért elnézést. Mi pedig elhagytuk a dolgozó szobát. Visszamentünk a szobánkba és pakolni kezdtünk az utazásra.

Alice
     Spanyolország. Olyan jó itt lenni ebben az országba. Mindig ide akartam eljönni, de sajnos nem lehetet, mert a nekünk a napfényben csillog a bőrünk. Most nem süt a nap, mert Scarlett befolyásolja az időjárást. Azért vagyunk itt valójában, mert a Sanchez családi birtokot díszítjük fel. A segítőim Esme Rose Bella nővére meg a lánya Elena. A repülő út kicsit unalmas volt. Mikor leszálltunk két kocsi már ott volt a reptéren. Kiderült, hogy Scarlett autói, amit itt vett Spanyolországban.

 Scarlett autói

Negyed óra kocsikázás után megtaláltuk a birtokot. Csodálkozva néztük meg. Scarlett meg a húga ezen a birtokon születtek? – tettem fel a kérdést magamban. Gondolataimból ő szakított ki.
-          Nem ilyesmire gondoltatok volna. – mondta nevetve Scarlett.
-          Hát nem. – mondtuk.
-          Karban tartottuk mind a hárman. Remélem, megérkezet a meglepetés vendég. – mondta izgatottan Elena nagynénje.
-          Kire gondolsz? – kérdeztem tőle.
-          Az öcsémre. Bella nem is tudja, hogy életben van és vámpír.
-          Mindenki úgy tudja, hogy halott. – mondta értetlenül Rosalie.
-          Amúgy, hogy hívják őt? – kérdezte Esme.
-          Anthony de la Vega. Ő az öcsém és Bella bátya.
-          Akkor ő a nagybátyánk? – érdeklődött Elena.
-          Igen. Ígérjétek meg, hogy nem mondjátok el. – kért meg minket Scarlett.
-          Rendben. – mondtuk. – De mutasd az utat a házhoz. – elindultunk a házhoz és egy férfi lépet ki az ajtón és Scarletthoz ment.
-          Azt hittem nem jöttök. – mondta.
-          Pedig de.
-          Nem változtál semmit banya. – mondta nevetve az idegen.
-          ANTHONY DE LA VEGA! – dörrent rá Scarlett. – Ne bosszants engem, mert leütlek.
-          Csak ugyan Scarlett de la Vega? – kérdezte Anthony.
-          Várjunk csak! – szólalt meg Elena. – Ezt nem értem, ha ti, ketten de la Vegák vagytok akkor anya, hogy viselheti a Sanchez de Moncada nevet? – hm, ez jogos kérdés. Itt ők összenéztek és nevetni kezdtek.
-          Ki ez a bájos hölgy?
-          Az unokahúgod.
-          Csak ugyan? Szabad tudnom a nevét hölgyem? – kérdezte udvariasan. Mi hárman majd elolvadtunk a hangjától. Na, elég Alice neked férjed van. Szóltam magamra.
-          Elena Gilbert.
-          Ő nem is a rokonunk Scarlett. Hazudtál.
-          Anyám Isabella Sanchez de Moncada.
-          Te vagy akkor a húgom lánya?
-          Igen.
-          Szuper. Anthony vagyok.
-          Mond neki Elena, hogy tata. – mondta visszafojtott nevetéssel Scarlett.
-          Miért?
-          Azért, mert Scat ezzel tud bosszantani.
-          Ez kegyetlen volt öcskös.
-          Jól van, mutassátok a házat.
-          Erre. – invitáltak be a házba.
-          Mikor épült a ház? – kérdezte Esme kíváncsian.
-          A szüleink nászajándékként kapták a nagyapánktól. – mesélte Scarlett.
-          Ha jól emlékszem, akkor 1820-ban építették fel. – mondta Anthony.
-          Csodálatos a ház. De kik ők a képen? – kérdezte Rose a képre nézve.
-          Ők a szüleink.
-          Csodálatos asszonyvolt az édesanyátok. – mondtam.
-          Valóban az volt. Sok akadályon mentek keresztül apával együtt.
-          De ezt máskor. Anthony meg van anya esküvői ruhája?
-          Miért?
-          Húgunknak az a ruha kell. – felelte nemes egyszerűséggel Anthony nővére.
-          Hiszen lehet, hogy elkopott.
-          Inkább nézzük meg. – mondta az idősebbik testvér. Hosszú kereskedés után meg lett. Ahogy megláttuk a ruhát a szánk is tátva maradt.
-          Ez csodálatos. – mondtuk egyszerre.
-          Valóban az. Ez volt anyánk kedvenc ruhája és ebben ment férjhez. – mesélte Scarlett.
-          Apa ruhái is meg vannak.
-          Okés. Nagyjából olyan mérete van.
-          Ezzel is meg volnánk.
-          Mikor jön a gerlepár? – kérdezte egy lány. – De udvariatlan vagyok, Rebeka Black vagyok.
-         -       Drágám most már te is de la Vega vagy.
-       -       Tony úgy mutatkozom be, ahogy akarok. – mondta morcosan Rebeka.
-       -         Oké. Akkor nem is vagy a nejem. – mondta nevetve Anthony cserében kapott két jókora nyaklevest.
-      -            Néha olyan vagy, mint egy nagyra nőt gyerek.
-          -       Ilyenkor annyira bírom, hogy ketten vágtok nyakon. – mérgelődött a sértet fél.
-          -        Várj, csak amikor Bella ver meg. – mondta nevetve Scarlett. – Olyan volt, mint egy gyáva nyúl. Bella két éves volt, amikor hozzá vágta az agyaglovat, amit apától kapott.
-        -        Tudod te, hogy mennyire fájt?
-       -          Nem mert nem tapasztaltam. De inkább takarítsunk ki.
-          -      Rátok hagyom lányok. – mondta menekülve Scat öccse.
-         -            ANTHONY! – dörrent rá a két lány. Már nem tudtuk visszatartani a nevetésünket. Mind a négyen a padlón voltunk és úgy nevetünk az egészen. – Segíteni fogsz.
-       -               Rendben. – morogta.
-               Amúgy holnap jönnek a többiek. Addigra legyen kész a ház. Ez a húgod kívánsága. – mondta Rose.
-       -            Bosszantó a kis húgom. – dünnyögte Anthony.
-       -         Mintha te nem az lennél vén csont. – szúrta oda Anthony felesége.
-        -      Csend legyen. – mondta Scarlett. A két fél támadó állást vett fel. Nehogy már a házban akarnak verekedni? Akkor minket Isabella megöl.
-         -    Mert? – kérdezte Rebeka. De már repült az egyik váza és eltalálta a férjét.
-        -      Itt nem fogtok tönkre tenni semmit. Tudjátok ti ketten, hogy Bella ragaszkodik a családi tárgyakhoz.
-       -       Igazad van testvérem. Voltál a kicsik sírjánál?
-       -      Nem.
-       -       Menjünk oda. – mondta Rebeka. Elindultunk a sírokhoz és volt kettő kisebb sír.
-        -      Mi lett volna a picik neve? – kérdeztem óvatosan, mert ez eléggé kényes téma.
-        -     Diego és Peter. – felelte megtörten Scarlett.
-        -     Őszinte részvétünk. – mondta Esme és Rose.
-        -       Régen történt. Valójában 1905. május 20. estéjén.
-       -         Olyanok a sírok, amikor utoljára láttam. – mondta elképedve Anthony.
-      -            Igen. Sok ember meglátogatja a szüleitek sírját köztük az öcsém Chris és Elisa. – mondta Rebeka.
-     -           Miért? – kérdezte Elena.
-       -            Chris itt jobban érezte magát, mint a szüleinknél. – mesélte Scarlett sógornője.
-      -          Igen. Isabellaval nagyon jó barátok lettek később szerelmesek. – vette át a szót Scarlett.
-     -               Milyen volt az életetek?
-     -               Ezt akkor, ha Bella is itt van.
-     -               Rendben. – mondtam. Visszamentünk a házhoz és neki láttunk kitakarítani. Másnap reggel nyolc órára lettünk készen. 

 Sanchez családi birtok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése