2017. augusztus 19., szombat

13.rész

Isabella
Másnap reggel ölelő karjaiban ébredtem fel. Megfordultam. Annyira aranyos volt, amikor aludt. Hirtelen ötlettől vezérelve egy tollal csikálni kezdtem a nyakát. Összehúzta a nyakát és álmosan hozzám szólt:
-          Bella ne piszkálj. – mondta morcosan.
-          Én nem. – tagadtam. Utána folytattam a csiklandozást közben halkan kuncogni kezdtem. Nem tudtam sokáig nevetni, mert morcosan nézett rám. Ajaj.
-          Mondtam, hogy ne csikálj, ezért most – nem fejezte be a mondatott és csikálni kezdett. Kezdetben próbáltam nem nevetni, de utána sajnos kirobbant belőlem.
-          Percy nem kap… kapok levegőt. – mondtam két nevető görcs között.
-          Nem. – folytatta a kínzásomat. Azt tudni kell rólam, ha sokáig csikálnak akkor bármire rá tudnak venni. Legyen az vásárlás vagy menjek el velük bulizni. Újból rám tört a röhögő görcs próbáltam szabadulni, de nem tudtam. – Beismered, hogy te voltál?
-          Én voltam. – vallottam be a kis bűnömet.
-          Miért kellett felébreszteni?
-          Mindjárt megtudod. – mondtam – Alice! – kiáltottam el magam.
-          Igen Isabella.
-          Alice szólíts Bellának.
-          Nem megy. – mondta elcsukló hangon.
-          Akkor Isanak?
-          Oké. Miben tudok segíteni?
-          Spanyolországban van egy birtokunk.
-          Igen.
-          Ott tartjuk meg az esküvőt.
-          Ti átvertetek engem? – nézett ránk gyilkos pillantással. Ezen szakadtunk a röhögéstől.
-          Bocsi csak ezt nem tudtam kihagyni. – mondtam.
-          Ez igaz Alice. – szállt be a nővérem. – Amúgy mi volt az a nagy hangzavar? – kérdezte kaján vigyorral.
-          Nem tudom, miről beszélsz. – adtam az ártatlant, ahogy Percy is.
-          Ezt mindenki hallotta Bella. – mondta Edward is.
-          Nem tudjuk, hogy miről beszéltek? – mondta Percy és kacsintott. – Rossz lehet a hallásotokkal.
-          Anyóspajtás hiába tagadjátok. – szólalt meg Damon. Na, itt fogyott el a türelmem és keltem ki az ágyból.
-          Damon. Mi a bajod? Irigykedsz? – kérdeztem tőle.
-          Drágám. – szólt a vőlegényem.
-          Igen.
-          Jól nézel ki, de nem ártana felvenned valamit. – mondta és magamra néztem nem volt rajtam semmi ruha.
-          Ez az Belluska. – mondta röhögve Emmett.
-          Jesszusom. – mondtam és gyorsan visszabújtam az ágyba. – Miért nem szóltál?
-          Nem volt időm reagálni.
-          Ha már mindenki itt van bejelentjük, hogy az esküvőt a Sanchez birtokon tartjuk meg.
-          Jól hangzik Isa. Lesz egy meglepetésem.
-          Mi? – kérdeztem gyanakvóan. Tuti valamin töri a fejét. Aj, hogy nekem miért nincs meg most az a fránya gondolatolvasás.
-          Na, ezt nem mondom el. – vágta rá pimaszul.
-          Scarlett de la Vega ne incselkedj velem. Kérlek. - néztem rá ártatlan szemekkel.
-          Bocsi, de nem hat meg.
-          Undok vagy. – vágtam be a durcit.
-          Ez van húgi. Hamarosan meg tudod.
-          Jól van. – egyeztem bele.
-          Mikor akarjátok meg tartani az esküvőt?
-          Neked mikor lenne jó édes?
-          2 hét múlva? – kérdezte bizonytalanul.
-          Legyen. – mondtam.  – Hallottad Alice két hét alatt meg tudod szervezni?
-          Persze Isa. Amúgy hol van a Sanchez birtok?
-          Spanyolországban. – válaszoltam készségesen.
-          Ott mindig süt a nap.
-          Ezt tudom korrigálni, mert tudom szabályozni az időjárást.
-          Az jó lesz. Az esküvői ruhát megtervezem.  – lelkesedett fel.
-          Bocsi Alice, de a ruha már megvan. – szólaltam meg halkan.
-          Hogyan? – kérdezte mindenki.
-          Ugye meg van anya ruhája Scarlett? – kérdeztem a drága nővéremet.
-          Meg van. Miért?
-          Abban megyek férjhez.
-          Láthatom majd a ruhát? – kérdezte kíváncsian Percy.
-          Ne légy kíváncsi drágám.
-          Jól van.
-          Később lent találkozunk. – mondtam. Nagyon boldog vagyok. Remélni tudom, hogy nem fog semmi történi.

Ismeretlen
Vártam már a testvérem hívását. Mikor akar felhívni már? Hirtelen megszólalt a telefonom.
-          Igen.
-          Neked is, szia, öcsi. – mondta gúnyosan a nővérem.
-          Mesélj, mindent tudni akarok.
-          Jól van. Itt Volterrában zajlik az élet már négy hónapja. A húgunk két hét múlva férjhez megy.
-          Mi? Scarlett most ugye viccelsz? Isabella férjhez megy. Ne nevetess.
-          Kár volt elmondanom neked te marha. Komolyan férjhez megy. Azt tudtad, hogy Christian Blacktől volt terhes 15 évesen?
-          Nem.
-          Akkor jól figyelj. Bella Christől volt terhes először. 2,5 hónapos terhes volt, amikor elvetélt. Két fiúnak adott volna életet. Rá két évre újra terhes lett Robin deNoirtól.
-          Hogyan? Ki miatt vetélt el?
-          Nathan Black miatt.
-          Miatta nincs egy élő rokonunk sem.
-          Tévedsz. Valójában Isanak van egy fia és egy lánya.
-          Komolyan?
-          Igen. Két hét múlva legyél a birtokon.
-          Miért?
-          Ennyire nem lehetsz idióta marha. – kiabálta a nővérem. – Azért te ökör, mert te vagy a meglepetés. Nem is sejti, hogy élsz.
-          Nem mondtad el neki?
-          Nem így is kétszer megölték.
-          Mi? Ki volt az a rohadék?
-          Az egyik Aro Volturi a másik Nathan Black. – mondta. – Amúgy Rebekával hogyan vagytok?
-          Jól csak az a baj, hogy nem lehet gyermekünk.
-          A húgunk rájött, hogy hogyan lehet újra embernek lenni.
-          Meséld.
-          Ezt majd ő mondja el.
-          Rendben. Akkor a családi birtokon lesz a lagzi.
-          Igen.
-          Ott leszünk. De ki csavarta el a hugicánk fejét?
-          Percy Jackson.
-          Szerencsés a fiú.
-          Igen. Nézd elég rég óta boldogtalan. Láttam, hogy mennyit szenvedet. Elég volt, hogy Cesar deNoir felbontotta az eljegyzését. Utána Robin könyörgött neki, de nem tudta elfeledni, ahogy megalázták őt. 9 hónap múlva életet adott Alexnek és Elenának.
-          Mi a családnevük?
-          Alex Swan és Elena Gilbert.
-          Miért?
-          Azért drága öcsém, mert utána üldözni kezdték. Ezért adott két különböző családnevet a kicsiknek. Fájt lemondani a gyerekeiről.
-          Elhiszem. Gondolom meghaltak.
-          Nem. Élnek. Alex vámpír Elena félvér. Ja és Elenának van egy félvér lánya.
-          Tudom szekálni a vén húgomat.
-          Vigyázz vele, mert az egyik Salvatore srácot meg tudná ölni, mert anyóspajtásnak hívja. – mondta nevetve.
-          Az igen gondolom, a falra tudna mászni tőle.
-          Tuti, de lerakom, ott találkozunk.
-          Rendben. – mondtam és leraktam a telefont. Végre a húgom boldog lesz annyi év után. Megérdemli. Sajnálom, amikor Chris gyermekeit elvesztette. Remélem, ez a Percy gyerek boldoggá teszi és lesznek majd unokatestvéreim. Jó lenne nagybácsinak lenni.
-          Kivel beszéltél a telefonon? – kérdezte a feleségem.
-          Scarlettel.
-          Ő még él?
-          Igen. Vámpír, ahogy te és én.
-          Oké, de mitől vagy ennyire boldog?
-          A kishúgom két hét múlva férjhez megy.
-          Ki veszi el azt a lotyót.
-          Vigyáz, mert Isabellaról beszélsz.
-          Várj. Ezt nem értem. A kis húgod életben van?
-          Igen Rebeka.
-          Csodálatos. – mondta – Gondolom nincs gyerekei.
-          Az öcsédtől volt terhes először, de elvetélte a kicsiket.
-          Mi? Az öcsémtől lett volna gyereke? Hát ez jó. De, hogy érted azt, hogy elvesztette?
-          Elvetélt.
-          Szegénykém megviselte nagyon.
-          De van egy fia és egy lánya.
-          Az jó.
-          Igen. De már vénlány a hugicám, mert nagymama lett.
-          Te szólasz meg véncsont.
-          Uh, ez kegyetlen volt asszony. Készülődj.
-          Hova megyünk?
-          Sanchez birtokra.
-          Még mindig meg van?
-          Igen. Scarlett nem hagyta, hogy elvegyék.
-          Jól van, de elmehetek vásárolni?
-          Rendben, de siess haza szívem.
Ígérem életem. – megcsókolt és elment. Én meg elterveztem, hogy hogyan lepem meg a húgomat. Isabella készülj, mert megyek.
 Scarlett de la Vega 

 Anthony de la Vega
 Anthony felsége Rebeka Black

 A családi birtok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése