2017. május 15., hétfő

2.rész


Elena:
Amikor Edward már elment felbontottam a levelet és olvasni kezdtem.

Kedves kislányom!

Drága Elena. Tudom, hogy nem voltam jó édesanyád. Hidd el felneveltelek volna téged és a bátyádat is. Nehéz szívvel váltam meg tőletek. Tudj róla, hogy szeretlek téged. Holnap megtudsz mindent, ami a múltamhoz kapcsolódik. Puszild meg a kis Bellát. Ha kell az utolsó életerőmmel védeni foglak titeket.

Sok szeretettel édesanyád

Ahogy elolvastam a levelet elkezdtem sírni. Stefan átölelt és vigasztalni próbált. Anyám szeret engem és a bátyámat is. Miért hagyott el minket? A sírás alább hagyott és elaludtam. Hirtelen Volterra várába voltam és láttam anyám halálát. Aroék elfogták a régi helyüket és üldözni kezdték a követőit. Minket is elfogtak és kivégeztek. Ezután felriadtam.
-         Mi történt Elena? – kérdezte Stefan.
-         Láttam anyám halálát. – mondtam.
-         Isabella Volturi halálát?
-         Sajnos ezt álmodtam. Nem akarom elveszíteni az anyámat, amikor tudom, hogy életben van.
-         Élni is fog tovább. De most aludjunk, mert holnap hivatalosak vagyunk hozzá.
-         Igaz szeretlek.

-         Én is. – mondta. Azután visszaaludtunk.

Alex:
Amikor Edward elment felbontottam a levelet. Azonnal olvasni kezdtem.

Drága fiam!

Alex! Tudom arra nincs bocsánat, hogy elhagytalak titeket a húgoddal. Üldöztek akkoriban, ezért döntöttem úgy, hogy különböző nevet adok nektek. Ezért lettél Swan a húgod meg Gilbert. Fájt, hogy nem tudtalak titeket felnevelni, de néha láttalak téged a távolból. Sajnálom, ami az unokáddal történt. Bármit vághatsz a fejemhez, mert megérdemlem. Tudom, hogy erre nincs bocsánat. Te és a húgod a trón jogos örökösei. Rátok bízom a kormányzást. Kérlek, fiam szeretnélek látni téged meg a feleségedet is. Holnap már emberré változok. Csak 3 hónapra. Ha teherbe esek, akkor 6 hónapig leszek, ember azután újra vámpír leszek. Holnap többet mondok a múltamról.

Sok szeretettel édesanyád

Amikor elolvastam a levelet lesokkolt. Hogy holnap emberré változik és van egy húgom. Ha teherbe esik, akkor 6 hónapig ember azután újra vámpír lesz. Ez sokkolt. Akkor újra apa lehetek. Ekkor lépet be Angela.
-         Szia, drágám.
-         Neked is, szia, édesem. Képzeld, holnap elutazunk Volterrába.
-         Kihez Alex? – kérdezte kíváncsian.
-         Az anyámhoz.
-         Mi?
-         Én is ma tudtam meg, hogy Isabella Volturi az anyám.
-         De valami mást is olvastál abban a levélben, mert csillog a szemed.
-         Újra apa lehetek drágám. Anyám azt írta, ha te visszaváltozol emberré, akkor ejthetlek teherbe és 6 hónapig fogod hordani a kicsit.
-         Ez csodálatos. Szeretnék anya lenni, de pihenjünk le, mert holnap utazunk.
-         Igen drágám. Kíváncsi vagyok rá.
-         Holnap megtudjuk.
-         Pihenjünk jó éjt kicsim.
-         Neked is. – mondta és „elaludtunk”.

Isabella:
Amikor elment Edward megjelent egy kislány. Mit kereshet itt? Hol vannak a szülei? Lehet, hogy eltévedt és menedéket keres éjjelre?
-         Helló! – köszöntem neki. – Hogy hívnak? – kérdeztem tőle.
-         Csókolom – köszönt vissza – a nevem Alicia Black. – mutatkozott be a kislány.
-          Hol vannak a szüleid?
-         A Volturi megölte őket, mert anyu nem hagyta el aput. – mondta sírva a pici. Közben az ölembe mászott én meg simogatni kezdtem a hátát. – És önt, hogy hívják?
-         A nevem Isabella Volturi, de nem az a Volturi vagyok, aki embereket öl. Apukád hol van?
-         Megölték. Árva vagyok. – mondta lehajtott fejjel. Ekkor eszembe jutott, hogy ötlet.
-         Szeretnéd, hogy valaki a gondjaidat viselje?
-         Igen.
-         Mi lenne, ha a nevemre vennélek? Mit szólnál hozzá?
-         Nem akarok Volturi lenni. Örökbe fogatsz?
-         Igen örökbe szeretnélek fogadni. Nem a Volturi nevet kapott, hanem ami a valódi nevem Isabella Sanchez de Moncada.
-         Sanchez de Moncada tetszik.
-         Rendben. Gyere, most lefektetlek.
-         Köszönöm anyu. – mondta Alicia. Le voltam döbbenve senki nem szólított anyának. Melegséggel töltötte el a szívemet. Közben elaludt. Zajra lettem figyelmes. Valaki betört a várba. Ilyenkor hol vannak azok a testőrök? Amikor kiléptem a szobából Edwardot láttam.
-         Isabella megjöttem! – mondta kiabálva.
-         Mi lenne, ha nem kiabálnál, mert nem rég aludt el egy kislány. – mondtam neki mérgesen.
-         Hogyan? – kérdezte döbbenten.
-         Mielőtt megjöttél a gondolataimba merültem és hirtelen kinyitódott az ajtó és akkor lépet be a kislány rajta. Aroék megölték a szüleit ezért örökbe fogadom.
-         Milyen nevet adsz neki?
-         Bocsánatkéréssel tartozom, mert valójában Isabella Sanchez de Moncada. Azért lettem Volturi, mert magam mögött akartam hagyni a múltamat.
-          A Sanchez de Moncada nevet akarja felvenni a kislány?
-         Igen, hogy sikerült az út.
-         Holnapután itt lesznek.
-         Az jó. Valami nyomja a szívedet, hadd halljam.
-         Miért mondtad azt, hogy siessek vissza? Amikor ezt mondtad arra gondoltam, hogy mint egy anya óvja a gyermekét. A másik indok az meg, mert belém szerettél? – mondta Edward. Na, ezzel megfogott. Most mit mondjak neki.
-         Mint a barátomért aggódtam.
-         Akkor mi barátok leszünk? – kérdezte kisfiúsan. De aranyos ilyenkor. Lehet, hogy belé szerettem? Az nem lehet Isabella. Nem engedhetsz senkit a szívedhez. – Igen. Most menj pihenj le. – mondtam kuncogva
-         Nem is tudok aludni. – mondta értetlenül
-         Dehogy nem hisz félvér vagy.
-         Honnan tudod?
-         Ha vámpír lennél, akkor vörös vagy aranybarna szemed lenne. Neked smaragd zöld szemed van. Ezért mondom, hogy félvér vagy.
-         Nem tudom, hogy kik a valódi szüleim. – mondta szomorúan. Bocsássatok meg nekem Heather és Cesar de tudnia kell, hogy ti voltatok a valódi szülei.
-         Én tudom. – motyogtam alig halhatóan
-         Nem akarod elmondani? – kérdezte és ártatlan szemekkel nézett rám
-         Apád nagyon tisztességes vámpír volt. Sokáig barátok voltunk és szövetségesek. Egy nap megjelent az édesanyád és rögtön belé szeretet. Amikor elmondtuk neki az igazságot, hogy vámpírok vagyunk könnyen fogadta. Azután összeházasodtak. A nászúton voltak a szüleid és lefeküdtek, így történt az, hogy Heather teherbe esett. Apád felhívott, hogy terhes az anyád és nem akar téged elveszíteni. Csak annyit tudtam apádnak tanácsolni, hogy tartson ki a felesége mellett. 6 hónap után világra jöttél, de a barátnőm belehalt a szülésbe. Amikor megszülettél az Edward nevet adta neked. Cesar az Anthony nevet adta, amit én tanácsoltam neki, ezért vagy Edward Anthony Masen Morgan Cullen. Apád valódi neve Cesar Masen anyád neve meg Heather Morgan. Te vagy az utolsó Masen és Morgan klán sarja. Jól figyelj, amit most mondok. Uralkodó családból származott a szüleid. Erős hatalmat fogok majd át adni neked, amit eddig én kormányoztam ott, de megtanítalak jó és igazságosan uralkodni. Bármi történjen, te nem szerethetsz belém. Ezt tényleg jegyezd meg. – mondtam
-         Uralkodó családból származom? Hogy érted azt, hogy nem lehetek beléd szerelmes?
-         Egy nap meg kell, hogy ölj azért, mert hátba támadlak.
-         Soha nem tennéd meg
-         Lehetséges. Sajnos belefáradtam a kormányzásokba. Ezért a fiamra és a lányomra hagyom a trónt. Velük biztos szövetségre fogsz lépni.
-         Értem. Veled mi lesz?
-         Lehet, hogy férjhez megyek vagy fellázadok a Volturi ellen és akkor eldől, hogy ki a legerősebb.
-         Ez nem valami jó.
-         Ez van, de Alicia lesz a feleséged és szeretni fogjátok egymást. Viszont a nevemet ne adjátok majd, ha lesz lány gyermek.
-         Rendben.
-         Menjünk, mert fáradt vagyok és aludni szeretnék. – mondtam. Elmentünk a szobáinkba és lepihentünk. Nem is gondolva, hogy másnap a feje tetejére áll a világ.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése