2017. május 18., csütörtök

4.rész

Meghoztam a negyedik részt. Remélem tetszeni fog nektek. Jó olvasást hozzá.


Alice:
Holnapután megyünk meglátogatni Volterra Királynőjét. Amit tudok róla elég mogorva. Reméljük, hogy a családot nem fogja bántani. De hol lehet Edward? Remélem nem fogták el Aroék, mert abból semmi jó nem származik. Gondolatimból a családom szakított ki.
-         Miről gondolkodsz Alice? – kérdezte Jasper
-         A volterrai útról. Szerintem nem jó ötlet odamenni.
-         Miért? – kérdezték a többiek.
-         Nem bízom abban a nőben. – érveltem nekik.
-         Alice rémeket látsz – mondta Carlisle – jól ismerem azt a lányt.
-         Hogy hívják őt drágám? – kérdezte kíváncsian Esme.
-         Isabella Volturi.
-         Volturi embere akkor az ellenségünk. – szólalt meg Jasper és Emmett.
-         Csakhogy ő volt, aki bosszút állt a dédunokája halála miatt. – mondta Carlisle.
-         Lehetetlen. – mondta döbbenten Rosalie.
-         Pedig igaz. Lehet, hogy mogorva, de kedves valójában.
-         Szavazzuk meg, hogy elutazunk Volterrába. – állt elől az ötlettel Emmett. Na, még ilyen se volt.
-         Alice?
-         Nem.
-         Jasper?
-         Nem.
-         Rosalie?
-         Igen. Kíváncsi vagyok rá.
-         Emmett?
-         Igen.
-         Esme?
-         Igen.
-         És te Carlisle?
-         Igen. Ezzel megszavazva. Holnap Volterrába utazunk.
-         Akkor holnap utazunk. Kíváncsi vagyok a várra, hogy hogyan néz ki. – mondta Emmett és Rosalie.
-         Szerintem le van pukkadva.
-         Majd meg látjuk. De menjünk a dolgunkra. – adta ki az utasítást Esme.
-         Rendben.
-         Alice eljössz vásárolni? – kérdezte Rose.
-         Igen. – mondtam neki mosolyogva. Tudja, hogy mivel tud feldobni engem.
-         Akkor irány a pláza.
-         Oké jön még valaki? – kérdeztük meg.
-         Nem.
-         Jól van. – mondtam. Elindultunk Port Angelesbe, amikor egy látomásom volt. „2 hét múlva meg fogják támadni Aroék Volterra várát, de egy fiatal lány visszaveri őket. Végül egy csellel kicsalják őt és megölik.” Itt a látomásomnak vége szakadt.
-         Minden rendben Alice?
-         Igen.
-         Nem úgy nézel ki. Szóval ki vele.
-         Láttam, hogy két hét múlva megtámadják Volterra várát.
-         Gondolom Aroék.
-         Pontosan.
-         Akkor menjünk haza. Majd ott vásárolunk.
-         De ez nem minden egy fiatal lány fogja megállítani őket, de egy cselt fognak használni és megölik.
-         Értem. Akkor most foglalok jegyeket a követező olasz járatra.
-         Jó lesz. Esünk túl rajta.
-         Olyan, vagy mint Bella volt.
-         Miért? – kérdeztem értetlenül.
-         Mert ő viselkedett így.
-         Hiányzik. – mondtam el az igazat.
-         Elhiszem. De menjünk haza pakolni.
-         Rendben.  – mondtam. Beletapostam a gázba. Nagyon jó volt a gyors vezetés 5 percen belül otthon is voltunk.
-         Hát ti lányok? – kérdezte döbbenve Carlisle.
-         Mindenki pakoljon, mert ma utazunk Volterrába. – adta ki az utasítás a nővérem.
-         Mit láttál kicsim? – kérdezte a férjem.
-         Meg fogják támadni a várat és egy fiatal lány meg fog halni.
-         Micsoda? Azonnal fel kell hívnom Bellát. – hadarta Carlisle.
-         Bellát? – kérdeztünk kikerekedett szemekkel.
-         Volterra Királynőjét úgy hívják, hogy Isabella.
-         Értjük.   – mondtuk. Közben pakolni kezdtünk. Bő 2 óra alatt összepakoltunk és indultunk ki a reptérre. Felszálltunk és 6 órás volt az út. Amikor leszálltunk a látvány megdöbbentet minket.

Isabella:
Nagyban beszélgetünk, hogy mi történt ez idő alatt velünk. Ennyit nem nevettem az életemben, amikor Stefan elmondta, hogy Damon és Elena mennyit veszekedtek. Közben megszólalt a telefonom.
-         Anya telefon. – mondta Elena.
-         Köszi, hogy szóltál. – mondtam. Mentem oda, de a saját lábaimban elhasaltam. – Na, ezt kellett még nekem. – morogtam. Közben felvettem a telefont. – Igen tessék. Kivel beszélek?
-         Isabella Carlisle vagyok.
-         Igen.
-         Ma utazunk hozzád.
-         Öhm… van valami probléma?
-         Van. – csak ennyit mondott.
-         Nos, ez nem telefon téma. Akkor várlak titeket a reptéren.
-         Köszönöm Bella.
-         Szívesen. Várlak titeket. – mondtam. Leraktam a telefont és visszamentem hozzájuk és leültem a fotelomba.
-         Mi történt anya? – kérdezték a gyerekeim.
-         Ma jön a Cullen család.
-         Mi? – kérdezték.
-         Igen jól hallottátok.
-         Mi okból jönnek? – kérdezte Edward.
-         Szerinted tudom? – kérdeztem kikelve magamból.
-         Nagyi nyugodj meg, mert lassan ki kell menned a reptérre. Addig mi elleszünk.
-         Rendben Isabell, de vigyázzatok.
-         Vigyázunk magunkra. – ígérte meg a kis Isabella. Olyan, mint magamat látnám csak kisebbnek.
-         Helyes. Na, akkor elmentem.
-         Rendben. – mondták. Elindultam és egy fiatal sráccal futottam össze. Azok a kék szemei rabul ejtetek engem. Nagyon csábított a vére pedig nem vagyok vámpír. De vajon hogy hívják?
-         Helló. – köszönt a hangja elkábított engem.
-         Helló. Miben tudok segíteni?
-         Volterra várát keresem.
-          Miért? –kérdeztem. Soha senki nem szokta csak úgy keresni ezt a várat.
-         Szállást szeretnék.
-         Gyere, velem most a reptérre megyek, mert várom az egyik jó barátomat.
-         Szívesen veled megyek. Hogy hívnak? – na, erre mit mondjak.
-         Isabella Sanchez de Moncada vagyok. És te?
-         Percy Jackson. Hány éves vagy? – ha azt te tudnád, akkor azt hiszem, kiröhögnél.
-         17 éves vagyok. És te Percy?
-         17 leszek november 5-én. – ahogy kimondta a november 5-ét menten rosszul lettem. Akkor változtam át vámpírrá. 100 éve volt ez.
-         Na, itt volnánk, lassan megérkezik a barátom.
-         Szóval kapcsolatba vagy. – mondta. Ezt honnan veszi.
-         Nincs senkim. – mondtam. Erre felkapta a fejét és csillogót azok a mélykék szemek. – Miért kérdezted?
-         Szeretnék egy párkapcsolatot. – mondta elvörösödve. De aranyos ilyenkor.
-         Értem. Percy ismerjük, meg egymást jobban aztán meglátjuk, hogy hogyan tovább.
-         Oké. Holnap eljössz velem vacsorázni?
-         Persze, hogy elmegyek veled.  – mondtam mosolyogva.
-         Szép, amikor mosolyogsz. – bókolt és elpirultam.
-         Ne hozz zavarba. – mondtam. Közben még sokat beszéltünk és nevetünk. Olyan jól éreztem magam. Van humora Percynek. Azt hiszem, belé szeretem.

Carlisle:
6 órás repülő út után megérkeztünk. Amikor leszálltunk akkor felhős volt az ég. Gondolom, Bella keze van benne. Ahogy megláttuk Isabellat egy fiúval beszélgetni. Legalább nem zárkózik el. Jót nevetek valamin.
-         Bella drágám. – mondta örömében Esme. Ő megfordult és döbbenten nézet rá.
-         Carlisle örülök, hogy itt vagytok.
-         Mi is Isabella.
-         Ők kik Carlisle? – kérdezte kíváncsian.
-         Ők a családom. A feleségem Esme Cullen. A gyerekeink Alice Jasper Emmett és Rosalie. – mutattam be őket. Alice neki esett.
-         És te valójában ki vagy? Hogy mered felvenni Bella alakját? – esett neki Alice. Még reagálni se tudtunk, de Isabella elkapta a csuklóját és hátracsavarta. Ez igen ahhoz képes, hogy ember.
-         Én vagyok Isabella Marie Swan dédnagyanyja. Jobb lesz, hogy vigyázol, mert bármikor megölhetlek. Érthető?
-         Igen. – mondta rémülten Alice. Hát igen Isabella nem szereti, ha rögtön támadják.
-         Ne érj a nejemhez. – ment neki Jasper. Istenem ezek most komolyan harcolni akarnak ellene. Végül Rosalie mentette meg a helyzetet.
-         Na, elég legyen! Nem azért vagyunk itt, hogy ennek a lánynak neki essünk. – emelte fel a hangját. Ilyent se láttunk Rose kiáll egy ismeretlen mellett.
-         Igaza van – értett egyet Emmett és Esme is.
-         Jól van. – morogta a két sértett. Hát igen Isabella nagyon haragtartó tud lenni, de hamar megbocsájt.
-         Gyertek, menjünk a kastélyba. Jössz Percy?
-         Igen Isabella. – mondta neki a fiú. Még, hogy nem lesz szerelmes. Az utat csendben tettük meg. Ahogy megláttuk Volterra várát a szánk is tátva maradt.
-         Ez az én váram. Tudom, hogy kívülről jól néz ki, de belülről még szebb.
-         Szép helyen laksz Isabella.
-         Percy szólíts nyugodtan Bellának vagy Isanak.
-         Rendben.
-         Belluska bepasizott.
-         Csend legyen hátul medve. – vágott vissza Bella. Ezen nevetni tudtunk. Végül megálltunk a vár előtt.
-         Itt volnánk.
-         Anya hol vagy? – kérdezte egy vékony kis hang.
-         Itt vagyok Alicia. A többiek hol vannak?
-         A nagy terembe.
-         Gyere, akkor viszlek magammal. Gyertek, beljebb érezzétek magatokat otthon.
-         Öhm… Bella ő a lányod? – kérdeztünk rá.
-         Három nappal ezelőtt jött ide megsajnáltam és befogadtam. Aroék megölték a szüleit. Most én viselem a gondját.
-         Szép tőled Bella. – mondta Rosalie neki.
-         Köszi, Rose.
-         Anya ki az a bácsi, aki téged néz? – kérdezte a kislány.
-         Ő a barátom. Percy gyere, ide kérlek.
-         Itt vagyok. Szia, pöttöm.
-         Csókolom, Alicia Black vagyok.
-         Percy Jackson vagyok anyukád barátja.
-         Te leszel az új apukám? – kérdezte érdeklődve Alicia. Szegény Bella elvörösödött. A nagy és megközelíthetetlen Isabella Sanchez zavarba jött.
-         Igen ő lesz az apukád kicsim.
-         De jó lesz.
-         Menjünk. – mondta Bella.
-         Isabella Edward is itt van? – kérdezte Esme.
-         Igen itt van. Menedéket adtam neki, mert üldözték.
-         Köszönöm, hogy törődsz a fiammal.
-         Én köszönöm, hogy a gondját tudtátok viselni. Rendes embert neveltetek belőle. Esme beszélni szeretnék veled és Rose veled is.
-         Miről? – kérdezte Esme és Rosalie egyszerre. De vajon miről akar beszélni velük?
-         Lassan megtudjátok. – mondta. Oda értünk a trón teremhez és vele egy idős lány ugrott Isabella nyakába. Mi meg csak néztünk. Mi folyik itt?
-         Anya végre megjöttél. Halálra aggódtunk magunkat. – mondta egy fiatal lány.
-         Itt vagyok Elena. Nincs semmi bajom.
-         Ez ki? – kérdezte Edward Bellától.
-         A barátom Percy Jackson.
-         Öhm… Bella beszélhetnénk veled? – kérdezte Percy.
-         Igen. Ha megbocsájtotok, nem sokára jövünk vissza.
-         Oké. – mondtuk nekik. Mi folyik itt? Ezt nem értem. Talán ha Bella visszajött, akkor rá kérdezek.  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése