2017. május 26., péntek

Kis szünet

Sajnálom, hogy nem tudtam hozni egy nap a három részt. Igyekszem minél előbb megírni a hetedik és a nyolcadik részt. De egy kis ízelítő a hetedik részből.

-     -    Rendben. –mondta. Azzal a lendülettel bementem a gardróbomba ruhát nézni, ami megfelel nekem. 5 percig válogatás után megtaláltam a megfelelő ruhát. Egy nagyon szexi szoknya és mély dekkolt tájú felsőt találtam. A maradék időmben elő kerestem egy régi nyakláncomat és egy sárkány hajcsatot, amit az édesanyámtól kaptam. Kis idővel meglettek az ékszereim. Utolsó simítás képen a hajamat kiengedve hagytam. Na, lássuk, hogy Percy mit fog ehhez szólni. Bár van egy-két tippem. Kiléptem a gardróbból és nem kellett csalódnom. Percy el volt ájulva a látványtól.
-      -  Szép vagy Bella. – mondta elámulva.
-         Köszönöm. – mondtam. – Csak nem zavarba hoztalak? – kérdeztem tőle kíváncsian.
-         Sikerült zavarba hoznod. – adta meg a választ.
-         Menjünk, mert van egy-két dolog, amit el kell intéznem.
-         Mit? - kérdezte értetlenül.
-         Vacsorára egy étterembe megyünk és megmutatom Róma nevezetességeit. – mondtam el a tervemet.
-         Nagyon jól hangzik.
-         Rendben induljunk.
-         Természetesen. – mondta és a kezünket összekulcsolta. Jó érzés volt van, akit szeretni tudok a teljes szívemből. De ezt senki se tudja rajtam kívül. – Zavar, hogy megfogtam a kezed? – kérdezte egyből.
-         Nem zavar, de senki nem fogta meg a kezem. – mondtam elpirulva.
-         Tényleg?

-         Igen, de menjünk, mert még el szeretnélek vinni egy kedvenc helyemre. – mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése