2017. augusztus 13., vasárnap

8.rész

Meghoztam az új rész két hónap után. Remélem fogjátok még olvasni a Volterra Királynőjét. Írjatok kommikat, mert azzal sokra mennék.

 Izzy

Alicia

Percy
Reggel arra ébredtem, hogy valaki a mellkasomon fekszik. Kíváncsi voltam, hogy ki fekszik rajtam. Lenéztem és egy alvó Bellával találtam szembe magam. Olyan békésen aludt, hogy nem volt szívem felébreszteni. Közben kopogtak az ajtón.
-         Ki az? – kérdeztem. Közben kinyílott az ajtó és két kislány szaladt hozzánk. Bella még mindig aludt.
-         Percy bácsi! – szólt az egyik kis lány.
-         Igen. Nem akartok bemutatkozni?
-         De. – mondták egyszerre.
-         Isabella Salvatore vagyok.
-         Te vagy Bella unokája?
-         Igen.
-         És te pöttöm?
-         Alicia Black vagyok.
-         Te vagy, akit befogadott Bella?
-         Igen.
-         Mit kerestek itt?
-         Bújócskázunk.
-         Ki a hunyó? – kérdeztem kíváncsian.
-         Damon és Emmett. – mondta kis Isabella.
-         Értem. De bújjatok el, mert jönnek. – mondtam. Visszadőltem az ágyamra és elaludtam. Nem sokára megjött Damon és Emmett. Beszélgetni kezdtek.
-         Te Emmett! – szólt neki Damon.
-         Mondjad.
-         Szívassuk meg az anyós pajtást.
-         Kit? – kérdezte Emmett értetlenül.
-         Elena anyját.
-         Benne vagyok. – mondta Em.
-         Jó móka lesz. – Nem sokára kimentek a szobából és két perc múlva vissza is jöttek. Csak annyit mondtak, hogy ömlik az víz és ránk öntötték a két vödör vizet. Szegény Bella akkorát sikkantott, hogy mindenki ott volt a szobája ajtajában. Fél perc múlva kikelt magából.
-         Ki volt az a vadbarom állat? – kérdezte ki kelve magából. Itt tuti balhé lesz.
-         Nagyi mi tudjuk, hogy kik voltak. – mondta Isabell. Damon és Emmett könyörögve néztek rá.
-         Kik voltak?
-         Damon és Emmett. – mondta. A két említett menekülni próbált, de nem sikerült, mert a csajom elállta az útjukat.
-         Szóval ez a két marha volt a tettes?
-         Igen. – ismerték be a bűnüket, de nevetni tudtak.
-         Lányok tudnátok segíteni, hogy ezt a két nagyra nőt-gyereket megneveljem?
-         Hogyne Bella. – mondták szinkronba.
-         Jól van. Holnaptól 6 hónapig kötelesek vagytok elmenni a csajokkal vásárolni. – mondta ördögi mosollyal. Imádom, amikor gonoszkodik.
-         Bármit csak ezt ne.  – könyörögtek neki.
-         Így jár, aki velem kekeckedik. – mondta. – Alice! – szólt az egyik lánynak.
-         Igen?
-         Tudnál segíteni nekem a ruhaválasztásban? Mert tárgyalásra kell mennem.
-         Hol a gardróbod? – kérdezte kíváncsian.
-         Itt a szobámban.
-         Drágám! – szóltam neki.
-         Igen.
-         Halaszd el holnapra a tárgyalást és legyél velem. – néztem rá ártatlan szemekkel.
-         Igaza van anya. - értett velem Elena és kacsintott is.
-         Na de… - kezdett volna beszélni, de félbe szakították.
-         Ki kell kapcsolódnod. 100 éve vezetett a birodalmakat. Itt az ideje, hogy a kezünkbe vegyük az irányítást. – mondta Alex és Edward.
-         Össze fogtatok ellenem? – kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-         Igen. A trón terem közelébe nem mehetsz.
-         Állj! Itt még én kormányzok. Oda megyek, ahova akarok. Percy is jön a tárgyalásra. – mondta és kacsintott rám.  
-         Legyen. – mondták beletörődve.
-         Marcus Volturival fogunk tárgyalni.
-         Mi? – kérdeztük egyszerre.
-         Most mi van? – kérdezet vissza értetlenül.
-         Volturival fogunk tárgyalni anya? – kérdezte Alex. – Már megbocsáss, de ők voltak, akik megölték az unokámat.
-         Tudom. Ezért leszek ott a tárgyaláson. Ti fogjátok vezetni.
-         Jó ötlet. – mondta Carlisle.
-         Menjetek ki, mert beszélni szeretnék a barátnőmmel. – mondtam. A többiek kimentek a szobából.
-         Szóval hova megyünk délután? – kérdeztem tőle kíváncsian.
-         Dönts te. – mondta pajkosan.
-         Firenze és Toszkánja.
-         Toszkánába holnap megyünk el rendben.
-         Oké. nem tudnád hamar lerendezni a tárgyalást?
-          Adj két órát és elrendezem.
-         Oké.
-         Mit szólnál hozzá, ha új ágyat vennénk?
-         Remek ötlet szívem. – mondtam és megcsókoltam.
-         Megbeszéltük. – mondta és kiment a szobából.

Marcus:
Másnap reggel jöttek szólni, hogy a nagy terembe kell mennem. De vajon milyen okból? Mit terveznek ellenem? Majd megtudom, amikor odamegyek.
-         Jöjjön velem uram. – mondta a kísérőm.
-         Rendben. – mondtam. Útközben megkérdeztem, hogy milyen a királynő. – Milyen a királynő?
-         Jó. – adta meg a tömör választ.
-         Milyen birodalmakat vezet még? – kérdeztem kíváncsian. Jaj, csak mond már, hogy sokat.
-         Sajnálom uram, de erre a kérdésére nem válaszolhatok. – tért ki a válasz alól. A francba ezek szerint sok klánt tart a kezében. De hogyan? És hogy tudja őket irányítani? Pár perc múlva a trónterem előtt voltunk. Beléptünk az ajtón és ott állt Isabella deNoir ruha volt rajta és három idegen volt vele.
-         Marcus Volturi. – szólt egy rideg hang.
-         Én volnék.
-         Nos, Marcus, ahogy mondtam a fiam és a lányom meg Edward vezeti azt a tárgyalást. – mondta Isabella.
-         Csak a királynővel akarok tárgyalni.
-         Sajnálom Marcus, de velem nem tárgyalsz. Annyit elmondok, hogy Caius 2 éve halott.
-         Te megölted őt! – dörrentetem rá.
-         Tévedés. Tárgyalni kezdtünk és a kísérője ölte meg.
-         Hazudsz.
-         De nem ezért vagyunk itt. Marcus Volturi megvádollak Isabella Marie Swan megölésében. – mondta kemény hangon.
-         Részt vettem. – ismertem el.
-         Alex milyen ítéleted akartok hozni?
-         Büntetése halál. – mondta az egyik fiú.
-         Lányom? – nézet egy fiatal lányra.
-         Bűnös.
-         Te Edward?
-         Bűnösnek találtatik a néhai jegyesem halála miatt.
-         És te Isabella Sanchez? Milyen ítéleted szabsz rám?
-         Kíváncsi vagy?
-         Igen.
-         Legyen. Bűnös vagy. A vád a dédunokám halála a szüleim megölése. Többszöri lázadás és sok ártatlan ember megölése. Kíváncsi vagy még valamire?
-         Igen.
-         Mire?
-         Te is lázadásokat szíjtotál. Megölted az öcsémet. Ezennel megvádollak én is. Itt mindenki előtt.
-         Marcus. – kezdte nyugodt hangon. – Hogy mersz te engem megvádolni? Talán az nem tetszik, hogy át vettem a hatalmat tőletek? Cesarion Masennek és Heather Morgannak miért kellett meghalniuk? – itt emelte fel a hangját. – Meg adom a választ. Mert féltetétek az a rohadt hatalmatokat. Az egy dolog, hogy lázadásokat vezettem, de egy ember nem halt meg soha. Az ítéletet szabadon elmehetsz. – mondta.
-         Anya ezt nem tehetjük.
-         Várjatok. – intette le őket Isabella. Mit forgat a fejében? – Két feltétel közül kell választania.
-         Mik azok?
-         Az egyik soha nem követeled vissza a trónodat.
-         Na de… - kezdtem volna a tiltakozásba.
-         MÉG NEM FEJEZTEM BE! – kiabált rám. Az egész szoba bele remeget. Vámpír létemre félni kezdtem tőle. – A másik meg kell ölnöd Arot.
-         Nem leszek testvérgyilkos.
-         Legyen, melyiket választod?
-         Egyiket sem.
-         Rendben. Akkor 2 hónap múlva harcolni fogunk.
-         Mi? – kérdeztem nevetve. Nem is sejti, hogy mennyien vagyunk.
-         Csak a vezetők. Ti ketten ellenem.
-         Rendben.
-         Ja és Marcus megölöm Arot.
-         Meglátjuk Sanchez.
-         Takarodj, a szemem elől mielőtt megváltoztatom az ítéletet.
-          Elmegyek, de hallani fogsz rólunk.
-         Vezessétek a börtönbe. – mondta gonosz mosollyal.
-         Mi?
-         Börtön be vele. – mondták egyszerre.
-         Ezzel lezárom a tárgyalást. Mindenki távozhat.
-         Ezért még megfizetsz te némber. – kiabáltam rá. Erre odajött és pofán vágott. Vámpír létembe egy nő sose ütőt meg.
-         Ez a némber még az életedet menti azzal, hogy börtönbe mész, de 2 hét múlva elmehetsz.
-         Rendben.
-         Most mindenki távozhat. – adta ki az utasítást engem meg a börtönbe zártak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése